Wednesday, December 17, 2008

TAGGED!(1)

1..tulis 10 perkara tentang org yg tag kamu
a-budak kecik kot!haha!
b-suke mengelar diriku ini seorang atok!(die ingat aku ni tue sgt ke..apeda..)
c-budak sekolah lagi!HAHA!!!
d-kuat online keje die..
e-umo baru 2+8+4!
f-die kate kat aku die dok kat taman gembira.(apebende punye tempat..pelik2 je.)
g-ade hidung!
h-ade mulut,
i-ade mate 2 bukan satu!HAHA!KE
j-name die faqiha!!digelar sbg budak kecik!


2.masukkan emo yg kamu suke emo?
-ketenangan!tp ketenangan susah dimiliki!!!argh...!!!


3.senaraikan novel kegemaran kamu
-bukit kepong!

4.senaraikan 5 brg yg kamu syg
-sim card
-motor abg aku walaupun aku pinjam!HAHA!
-tandas umah aku!selesa!bkn kat sekolah,bau hancing!
-alat permainan time aku kecik dulu..
-bantal!ape lagi,tido ah!

3 comments:

faqiha said...
This comment has been removed by the author.
faqiha said...
This comment has been removed by the author.
faqiha said...

atok suke ckp org kecik an
eip atok tinggi org 168 au..tinggi ape
xde r kecik..hehe
dlm gbr je nmpak kecik..:p
lagi satu btul la ade tmpt name tmn gbire..tu nma tmn die..bdr die jln kuchai lama...(lagi atok xpnh dgr)
xpela xyah tau..haha