Monday, December 15, 2008

SERAM

ini kisah aku ngan member aku time aku form2 dulu..
kisah ni seram gak bg aku..
hoho..

erm..
aku ngan member aku g gombak..
ade program apebende ntah..
pastu..kitorang masuk hutan..
aku ngan member aku sorang ni..kene letak kat ats bukit..
aku ngan die je..
pastu..
aku tgk member aku ckp ngan sape ntah..
die ingat aku..sebenarnye x!camne ntah!
aku tgk die rase lain dah..
pastu member aku ni ape lagi..
die lari ah..
aku jerit kat die..jgn lari..
member aku patah balik kat arah aku..
tiba tiba,,
sekali 'bende' tu dtg loncat!bapak ah!
wah..member aku ni dah mengucap dah..
aku ckp ngan die bace surah2 quran..
huhu
pastu..ah..
'bende' tu dtg kat arah aku..
'bende' tu hulur tgn die kat aku..
aku ape lagi..
bace ayat kursi kuat2!
sekali die mengeletar..mcm kene sawan!
pastu 'bende' tu lari lintang pukang!menjerit kuat plak tu..!
owh.alhamdulillah..selamat!
pastu time aku ngah mencangkung,bontot aku rase geli..
mcm ade bende usik aku kat belakang..banyak kali pulak tu..
aku mls pandang belakang.
biar je ah..
tu je kot..!
puik!

2 comments:

faqiha said...

atok cite btul ke ni?

aDib said...

betol ah!tp mungkin ade sikit karut kot..
byk lupe!