Thursday, January 22, 2009

apela..

salam!
bapak ah!dah lame aku x bukak blog ni!
camne la ni.
ye la..
aku sekarang sibuk ngan kerjaya aku..ceh..wah!!
sekarang gua keje beb!!bukan tanam pisang!keje mule mmg best2..lame2 bosan!nak bla je..
tp xleh..aku sayangkan amoi2x tmpt keje aku!nakal2x!suke kene kan aku!
hahahha!!mcm bahulu!hoho
x sabar nak dpt duit banyak2 ni..
hehe..nak merase mendapat gaji pertama aku!!
huahuahua!!ceh..padahal baru berape ratus..len ah puluh2 ribu..kecoh je aku ni!dush!
sekarang ni aku mengharap mendapat angpau daripada lencai yg sudah berkawin dan amoi yg berkawin sempena tahub baru cina!
hhoho
boleh tgk tarian bogel!eh!silap lak tarian singa..gatal lak!
huhu.x elok tau!kalo gatal sgt g kawin cepat2x!!



4 comments:

Aishahtur said...

ko tgk la tarian bogel, tak lulus kang SPM. hahaha

Aishahtur said...

Aku doakan SPM ko tiptop, dapat ko belanje aku kopiko. k?

faqiha said...

eceche kerjaye konon..hehe

aDib said...

cato>maseh!buat solat hajat sekali!
doakan aku berjaya dan kawin cpt!!huahuahua!!


faqiha>xdela kerjaye sgt!part time!